Kreću pripreme za novu uslugu AmExa, Discovera, Mastercarda i Vise

Autor: Ana Blašković , 15. srpanj 2020. u 07:27
Koronavirus dao je zamaha trgovini putem interneta/SHUTTERSTOCK

AmEx, Discover, Mastercard i Visa pojednostavit će naplatu korisnicima na web i mobilnim stranicama, mobilnim aplikacijama i vezanim uređajima.

Potaknuti skokom internetskog plaćanja čemu je u velikoj mjeri svoj doprinos dao i koronavirus, zahtijevajući distanciranje i izbjegavanje fizičkog kontakta, velike kartične kompanije American Express, Discover, Mastercard i Visa odlučili su udružiti snage za novu uslugu.

Kompanije započinju tehničku pripremu za uvođenje rješenja za digitalnu naplatu ‘Click to pay’ na globalnoj razini koja bi korisnicima platnih kartica trebala omogućiti jednostavnije plaćanje na svim digitalnim kanalima.

Na digitalnim kanalima

“Sve više potrošača svoje svakodnevne kupnje obavlja online, bez fizičkog kontakta, kod različitih trgovaca i na različitim platformama. Korištenje e-trgovine sve je raširenije i zato je sada, više nego ikada prije, potrebno staviti fokus na besprijekorno iskustvo online kupnje na svim digitalnim kanalima”, kažu iz Mastercarda.

Pojašnjavaju da je digitalna naplata ‘Click to pay’ usluga koja se temelji na industrijskom standardu EMV® Secure Remote Commerce koja se proširuje globalno uključujući tržišt kao što je Australija, Brazil, Kanada, Hong Kong, Irska, Kuvajt, Malezija, Meksiko, Novi Zeland, Katar, Saudijska Arabija, Singapur, Ujedinjeni Arapski Emirati i Ujedinjeno Kraljevstvo, a uskoro će uslijediti i širenje na druga područja.

Cilj usluge ‘Click to Pay’ je učiniti online naplatu jednostavnom i sigurnom za sve korisnike na web i mobilnim stranicama, mobilnim aplikacijama i povezanim uređajima. To napredno rješenje digitalne blagajne zamjenjuje dugotrajni proces unosa brojeva računa i drugih informacija prilikom plaćanja na web stranicama.

Kroz ‘Click to Pay’ digitalnu blagajnu trgovci dobivaju jedan jedinstveni virtualni terminal za procesuiranje različitih brandova kartica što krajnjim korisnicima omogućuje jednostavniju online kupovinu.

“U budućnosti je cilj da ‘Click to Pay’ pruži korisnicima pojednostavljeno i jednako kvalitetno iskustvo naplate u svim digitalnim okruženjima”, kažu u Mastercardu, globalnoj tehnološkoj kompaniji u platnoj industriji prisutnoj u više od 210 zemalja svijeta.

Globalno širenje

Rješenje za digitalno plaćanje American Express, Discover, Mastercard i Visa najavili su u SAD-u u listopadu prošle godine.

Od tada je više od 10.000 trgovaca diljem svijeta kupcima omogućilo ‘Click to pay’ opciju, a među njima su i poznatija imena Cinemark, Crate & Barrel, Expedia, Fresh Direct, Jo-Ann Fabric and Crafts, Joseph A. Bank, Rakuten U.S., Saks Fifth Avenue i SHOP.com, Emirates, Pizza Hut Australia, The Warehouse, Torpedo7, Ticketek i Warehouse Stationery.

Kako bi povećali prihvat usluge ‘Click to Pay’, svaka kartična kompanija započet će sa svojim pružateljima usluga platnog prometa i prihvatiteljima raditi na pripremi za jednostavnije online plaćanje.

U SAD-u partneri uključujući ACI Worldwide, Aurus, Blackbaud, BlueSnap, Braintree (unutar kojeg je PayPal Service), Cybersource, Global Payments, Mastercard Payment Gateway Services i Square, a dodatna podrška za globalno širenje usluge ‘Click to Pay’ na nova područja stiže od međunarodnih partnera, među kojima su i Checkout.com, Noon Payments, SafeCharge i Windcave.

Komentirajte prvi

New Report

Close