Vozači u prosjeku svakih tri do pet godina mijenjaju auto, što znači da se bar dva puta u deset godina izlažu riziku prevare.
A pri kupovini rabljenog automobila jedan od najčešćih načina prevare je skidanje kilometraže, čime se lažno podiže prodajna vrijednost automobila. Platforma s povijestima automobila carVertical pokušala je otkriti kako se stopa prevara s kilometražom razlikuje od zemlje do zemlje. Istraživanje je provedeno na osnovu skoro 900.000 provjera povijesti automobila obavljenih u 2021. godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu