Poduzetnička okolina u Hrvatskoj još uvijek više ograničava nego potiče nekoga da se počne baviti vlastitim poslom, zaključak je najnovijeg GEM istraživanja za 2022. pod nazivom “Što Hrvatsku čini (ne)poduzetničkom zemljom?” u organizaciji Hrvatske udruge banaka i Centra za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva.
U ograničavajućoj okolini, samo su dvije komponente, dinamika domaćeg tržišta te fizička infrastrukture (telekomunikacije i promet), djelovale stimulirajuće na poduzetničku aktivnost prošle godine, navodi voditeljica istraživanja Slavica Singer, profesorica Sveučilišta u Osijeku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu