Hanfi ubuduće i izvještaji o pritužbama članova i klijenata

Autor: Jadranka Dozan , 23. studeni 2021. u 22:00
Foto: D. Marušić/PIXSELL

Prema pravilnikom propisanom obrascu, uz ukupan broj prigovora, izvješće predviđa i navođenje razloga iskazanog nezadovoljstva.

Društva za upravljanje obveznim mirovinskim fondovima, kao i osiguravatelji, Hanfu će ubuduće morati izvještavati i o prigovorima i pritužbama članova OMF-ova odnosno klijenata društava za osiguranje.

Regulatorna agencija je, naime, na e-savjetovanje je uputila pravilnike kojima se propisuju sadržaj, način i rokovi tog izvještavanja.

“Mirovinci” i osiguravatelji te će “raporte” morati podnositi dva puta godišnje; za pritužbe podnesene u prvom polugodištu do kraja rujna, a za one upućene u drugoj polovici godine do kraja ožujka naredne godine. Iznimno, o pritužbama pristiglim tijekom 2021. regulatoru će do kraja prvo kvartala iduće godine podnijeti jedinstveno godišnje izvješće.

Prema pravilnikom propisanom obrascu, uz ukupan broj prigovora, izvješće predviđa i navođenje razloga iskazanog nezadovoljstva.

U slučaju članova OMF-ova oni su podijeljeni u nekoliko skupina, od općih uvjeta i troškova/naknada do administracije i upravljanja, postupanja društva te (ne)pružanja informacija i transparentnosti.

Osiguravatelji će pak u svojim izvješćima morati navesti jesu li pritužbe vezane uz prodaju i distribuciju, upravljanje odštetnim zahtjevima (osnovanost i iznosi, rokovi rješavanja) ili npr. pokrića i isključenja iz ugovora o osiguranju, provizije i troškove, premije, raskide ugovora.

Komentirajte prvi

New Report

Close