Tržište autoosiguranja (AO) rascijepljeno je na tri podjednake skupine. Prvu čine društva Koncerna Agram (Euroherc, Jadransko, Sunce) drugu Croatia osiguranje, a treću ostatak osiguratelja s AO uslugom.
Na autoosiguranja otpada više od 30% ukupno ugovorene godišnje premije pa polemike što se ovih dana vode o novopredloženom i kontroverznom zakonu o obveznim osiguranjima u prometu otvaraju dvojbe o (ne)izravnim namjerama nekih društava da si lobirajući na političkim adresama osiguraju veći profit, a na štetu i države i osiguranika. Razvoj AO tržišta unatrag pet godina najbolje ilustrira odnos snaga među konkurentima, to je razdoblje možda i udarilo znakovit pečat nekim budućim ambicijama. Prema javno dostupnoj statistici koju za branšu vodi Hrvatski ured za osiguranje, 2007. na tržištu je aktivno bilo 14 društava koja su na 1,91 milijun autopolica ugovorila 2,68 milijardi kuna premije, što je godišnji rast od 11%. Te je godine isplaćeno 113.276 odšteta sa 1,56 milijardi kuna, od toga su odštete isplaćene nastradalim osobama iznosile 713 milijuna kuna, a štete na automobilima vrijedile su 849 milijuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu