Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dobit poljskog PZU-a 660 milijuna eura

Autor: Božica Babić
28. studeni 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Andrzej Klesyk, čelnik poljskog PZU-a/Željko Lukunić/PIXSELL

Rasla osobna osiguranja, premija pala na korporativnim, zdravstvenim i autoosiguranjima.

Neto dobit Grupe PZU u prva tri kvartala 2013. godine iznosila je 660 milijuna eura, izvijestili su iz uprave najvećeg poljskog osiguravatelja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zaračunata bruto premija u spomenutom razdoblju zabilježila je rast od dva posto, na 2,96 milijarda eura. Porast prodaje polica koje tržištu nudi društvo, ističu u PZU, zabilježen je prije svega u području osobnih osiguranja s jednokratnom premijom, posebice polica prodavanih putem kanala bankoosiguranja te grupnih i osobnih kontinuiranih osiguranja s periodičnom premijom. Ne samo što je tijekom prvih devet mjeseci rasla premija naspram istog razdoblja lani nego je, navode, povećan i broj osiguranika s novougovorenim policama.

Neto dobit Grupe PZU u prva tri kvartala 2013. godine iznosila je 660 milijuna eura, izvijestili su iz uprave najvećeg poljskog osiguravatelja.

Zaračunata bruto premija u spomenutom razdoblju zabilježila je rast od dva posto, na 2,96 milijarda eura. Porast prodaje polica koje tržištu nudi društvo, ističu u PZU, zabilježen je prije svega u području osobnih osiguranja s jednokratnom premijom, posebice polica prodavanih putem kanala bankoosiguranja te grupnih i osobnih kontinuiranih osiguranja s periodičnom premijom. Ne samo što je tijekom prvih devet mjeseci rasla premija naspram istog razdoblja lani nego je, navode, povećan i broj osiguranika s novougovorenim policama.

Za razliku od rasta osobnih osiguranja PZU je u aktualnom razdoblju imao pad premije u segmentu korporativnih  i zdravstvenih te osiguranja vozila. Razlog tom negativnom trendu, obrazlažu, utjecaj je snažne konkurencije i slabog stanja tržišta motornih vozila u zemlji. Pad premije osim toga, ostvaren je i u segmentu grupnih osiguranja – kratkoročnih proizvoda s jednokratnom premijom posredovanjem bankoosiguranja pa je ta vrsta proizvoda povučena iz prodaje radi niske profitabilnosti. 

Autor: Božica Babić
28. studeni 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close