Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovna 2026.
Gordan Šumanović, predsjednik Uprave RDMD-a

Ciljamo stvoriti dodanu vrijednost, osobito u izazovnoj godini koja bi mogla biti pred nama

Naš cilj je jednostavan: kvalitetna mirovinska štednja dostupna svima, na način koji je prirodan i jednostavan za korištenje.

Autor: Gordan Šumanović
03. prosinac 2025. u 22:00
Gordan Šumanović, predsjednik Uprave Raiffeisen društva za upravljanje obveznim i dobrovoljnim mirovinskim fondovima d.d./PD

Godina iza nas pokazala nam je koliko je svijet nepredvidiv. Primjerice, američko tržište dionica na rekordnim je razinama mjereno kretanjem šireg tržišnog indeksa, i to unatoč povijesno visokoj evaluaciji, pritiscima na proračun, visokoj zaduženosti SAD-a i stalnim geopolitičkim napetostima u svijetu. Sve to utječe i na nas, dugoročne ulagače. U takvim okolnostima zaključili smo kako je ključna pravovremena priprema. Kao što se zaklon ne gradi usred oluje, nego kad je vrijeme mirno, tako smo i mi prilagodili imovinu naših fondova te se okrenuli konzervativnijim ulaganjima.

Uz to, zakoračili smo u nove investicijske kategorije od kojih očekujemo dodatnu stabilnost i diversifikaciju. Tako smo započeli s ulaganjem u nekretnine, a realizirali smo i investiciju u virtualnu elektranu koja osigurava napredan sustav pohrane električne energije. Primjeri su to imovine koja dugoročno pruža vrijednost, ali nema snažnu vezu s kratkoročnim tržišnim promjenama. Tim smjerom ciljamo stvoriti dodanu vrijednost za naše članove, osobito u izazovnoj godini koja bi mogla biti pred nama.

Raste svijest o potrebi ulaganja u razvoj financijske pismenosti u društvu. Prepoznajemo svoju ulogu u tom procesu i zato kontinuirano provodimo projekte kojima je cilj financijsko osnaživanje, jačanje povjerenja u mirovinski sustav i važnost mirovinske štednje. Ističem kako smo, među ostalim inicijativama, u suradnji s našim partnerima ponovno pokrenuli i naš nagrađivani projekt “Raiffeisen Future Boost”.

Kada govorimo o mladima koji informacije uglavnom traže na društvenim mrežama, prepoznali smo potrebu da im se obratimo upravo u tom okruženju. Uvjereni smo kako će se taj trend nastaviti, a naš cilj je prilagoditi poruku tom formatu.

Digitalni kanali ključni su vid komunikacije s članovima. Vlastitom mobilnom aplikacijom, kroz digitalnu identifikaciju, brže procese i jasnije informacije građanima želimo omogućiti laku dostupnost i razumijevanje njihovih mogućnosti, praćenje učinaka štednje i planiranje financijske budućnosti. Naš cilj je jednostavan: kvalitetna mirovinska štednja dostupna svima, na način koji je prirodan i jednostavan za korištenje.

Autor: Gordan Šumanović
03. prosinac 2025. u 22:00
Podijeli članak —

New Report

Close