U novije vrijeme često se moglo čuti kako hrvatski turistički sektor treba preispitati cjenovne politike. To nije tek pitanje percepcije. Cjenovna konkurentnost Hrvatske u djelatnostima povezanim s turizmom u proteklih je nekoliko godina, naime, značajno oslabila, zbog čega je Hrvatska narodna banka u najnovijim projekcijama smanjila očekivanja doprinosa turizma vanjskotrgovinskoj bilanci.
Prema usporednom prikazu, te su cijene u Hrvatskoj u odnosu na 2019. porasle za gotovo 50 posto, dok su u konkurentskim nam mediteranskim zemljama u tih pet godina porasle za 15 do 20 posto. Posljedično je već neko vrijeme vidljiv i gubitak tržišnog udjela našeg turizma.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu