Strani proizvođači desetljećima su dominirali kineskim tržištem automobila, prodajući milijune vozila i ostvarujući golemu zaradu. To zlatno doba sada naglo završava. Brzi uspon domaćih proizvođača električnih vozila u Kini, kao što su BYD i Xpeng, transformira najveće tržište osobnih automobila na svijetu i ostavlja najveće proizvođače automobila na gubitničkoj strani.
Posljednji znak velikih izazova s kojima se tradicionalni proizvođači automobila suočavaju stigao je u ponedjeljak, kada je Volkswagen upozorio da bi prvi put u povijesti mogao zatvoriti tvornice u Njemačkoj u nastojanju da smanji troškove, piše CNN.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu