To proizlazi iz rigorozne Uredbe o utvrđivanju standardnih vrijednosti emisije CO2 za nove automobile i nova laka gospodarska vozila kojom EK od proizvođača automobila traži da prosječni automobili prodani na tržištu Europske unije već sljedeće godine emitiraju iznimno niskih 95 g/km, a samo pet posto prodanih vozila moći će imati veću emisiju ugljikova dioksida od zacrtane.
Sve to vodi i prema poskupljenju cijena novih automobila jer trgovci neće sami moći kompenzirati penalizaciju. Prema procjeni konzultantske kuće Euler Hermes, cijena novog automobila već će u 2020. godini u prosjeku porasti za 2,6 posto, što je tek početak vala poskupljenja, navodi dnevnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kvalitetna osnovna informacija, ali neinformiranost novinara u “razradi” je užasna… Razlog zašto su padale emisije proteklih godina je bio varanje i laž na testovima te loš test! Tek kad su uvedeni novi testovi i spriječene manipulacije najvećih pokazalo se da emisije CO2 zapravo rastu!
naravno, samo naivni i gl..pi zapadnjaci moraju plaćati ceh zaštiti okoliša iako čine 1% globalnog zagađenja. Afrika i Azija mogu nesmetano nastaviti neopterećivati svoje građane i industrije i nastaviti se razvijati
Uključite se u raspravu