Kad imate odličan proizvod ili uslugu, vijest o plasiranju rezultata svog rada na tržište promatrate iz pozicije osobe koja zna koliko je sredstava, prekovremenih sati, pisanja i brisanja uloženo u taj novitet. Očekivanje je da će cijela javnost biti jednako oduševljena vašim postignućem i odmah posegnuti za bankovnom karticom, ili možda kripto novčanikom.
No, kad bez iskustva u svijetu komunikacija publici krenete objašnjavati zašto bi baš vama trebali proslijediti svoj teško stečeni novac, najčešća je povratna informacija – tišina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu