Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Afrodita kozmetika osvojila svjetska tržišta

Autor: Marta Duić
16. srpanj 2017. u 10:04
Podijeli članak —
Danica Zorin Miošek, direktorica Afrodite, Foto: Silvija Munda

Linije za wellness i spa čine 20% proizvodnje.

Da Rogaška Slatina nije samo mjesto zdravstvenog turizma i izvora vode, već i brige o izgledu, dokazuje Afrodita, slovenski proizvođač kozmetike koji je prisutan na globalnim tržištima. Afrodita ima 140 zaposlenika, a asortiman im broji 600 proizvoda. Kako tvrdi direktorica Danica Zorin Mijošek, od 1970. godine uspješno diktiraju kozmetičke trendove koristeći pomno birane ekološke sastojke. Čak 20% njihove proizvodnje čine profesionalne linije namijenjene wellness i spa centrima, a Gold linija koja u sebi ima čestice 24 karatnog zlata najprodavanija je profesionalna linija, tražana i u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. U sklopu proizvodnje u Rogaškoj Slatini imaju i prodajno mjesto te beauty centar na 700 kvadrata u kojem uz tretmane nude i usluge estetske i zdravstvene dermatologije. Zorin Mijošek ističe kako im je hrvatsko tržište glavno na prostoru regije, a osim na policama trgovačkih i drogerijskih lanaca imaju i tri Afrodita trgovine u širem centru Zagreba.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Ključni atribut nam je kvaliteta proizvoda, a zahvaljujući nešem web shopu postali smo globalni brend kozmetike. Izvozimo u više od 20 zemalja, od Kanade do Novog Zelanda i zemlje članica EU poput Italije, Njemačke i Austrije. Novi fokus za budućnost nam je na muškoj liniji kozmetike i dodatnom razvijanju antiaging segmenta”, pohvalila se Zorin Mijošek.     

Da Rogaška Slatina nije samo mjesto zdravstvenog turizma i izvora vode, već i brige o izgledu, dokazuje Afrodita, slovenski proizvođač kozmetike koji je prisutan na globalnim tržištima. Afrodita ima 140 zaposlenika, a asortiman im broji 600 proizvoda. Kako tvrdi direktorica Danica Zorin Mijošek, od 1970. godine uspješno diktiraju kozmetičke trendove koristeći pomno birane ekološke sastojke. Čak 20% njihove proizvodnje čine profesionalne linije namijenjene wellness i spa centrima, a Gold linija koja u sebi ima čestice 24 karatnog zlata najprodavanija je profesionalna linija, tražana i u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. U sklopu proizvodnje u Rogaškoj Slatini imaju i prodajno mjesto te beauty centar na 700 kvadrata u kojem uz tretmane nude i usluge estetske i zdravstvene dermatologije. Zorin Mijošek ističe kako im je hrvatsko tržište glavno na prostoru regije, a osim na policama trgovačkih i drogerijskih lanaca imaju i tri Afrodita trgovine u širem centru Zagreba.

“Ključni atribut nam je kvaliteta proizvoda, a zahvaljujući nešem web shopu postali smo globalni brend kozmetike. Izvozimo u više od 20 zemalja, od Kanade do Novog Zelanda i zemlje članica EU poput Italije, Njemačke i Austrije. Novi fokus za budućnost nam je na muškoj liniji kozmetike i dodatnom razvijanju antiaging segmenta”, pohvalila se Zorin Mijošek.     

Autor: Marta Duić
16. srpanj 2017. u 10:04
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close