Pad cijena zrakoplovnog goriva neće dovesti do pada cijena zrakoplovnih karata, ocjenjuju analitičari tog tržišta.
Oštar pad cijena nafte povukao je sa sobom i pad cijene kerozina, no iako Međunarodna udruga zračnog prijevoza (IATA) prognozira da će cijene karata ove godine pasti za pet posto, stručnjaci tu tezu opovrgavaju jer se cijena karte formira na temelju potražnje, a ne na temelju troškova. "Kratkoročno, za potrošače neće biti benefita", rezolutno za Guardian kaže Jeff Klee, izvršni direktor internetske agencije CheapAir. "U praksi, zrakoplovne kompanije kratkoročno ne formiraju cijenu letova na troškovima, već na potražnji putnika. Dok se potražnja ne promijeni, kompanije neće uštede prenijeti na putnike samo zato što plaćaju manje za gorivo. A trenutno ne trebaju jer ljudi putuju i letovi su puni", dodaje Klee.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu