Za mlade Amerikance, generaciju Z rođenu nakon 1996., nema dileme: prvi izbor mobilnog telefona je iPhone. Apple je toliko snažno zahvatio taj tržišni segment da je posjedovanje iPhonea stvar društvenog statusa mladih. Čak 34 posto generacije Z u SAD koristi iPhone, u odnosu na tek 10 posto koji biraju Samsung, prenosi FT brojke podatkovne platforme Attain.
Preferencije generacije Z objašnjavaju kako je iPhone povećao svoj ukupni udio tržišta u korištenju mobitela s 35 posto u 2019. na 50 posto prošle godine, što je kompaniji pod vodstvom Tima Cooka omogućilo rast profita dok tržište stagnira.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu