Njemački automobilski div Volkswagen (VW) i Pipistrel, slovenski proizvođač lakih zrakoplova iz Ajdovščine, pokrenuli su zajedničku marketinšku kampanju kojom sa svojom ponudom u Kini, Hong Kongu i Tajvanu žele upoznati ukupno oko milijardu ljudi, piše Delo.
Njemački proizvođač automobila pripremio je za azijsko tržište Lamando, modelu u kategoriji višeg cjenovnog razreda, koji se u oglasima pojavljuje zajedno s malim slovenskim zrakoplovom. Trenutno je kineski zračni prostor vrlo ograničena za takve male zrakoplove, ali će u listopadu biti u potpunosti otvoren za tzv. ultralako zrakoplovstvo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu