Vlasnik brenda Victoria’s Secret na burzi pao 42 posto

Autor: Tomislav Pili , 26. kolovoz 2019. u 07:36
Analitičari su očekivali pad od 3,9 posto/VICTORIA'S SECRET

Cijena dionica L Brandsa krajem prošloga tjedna spustila se sve do 17,6 dolara što je najniža vrijednost od prosinca 2009. godine.

Čuveni brend ženskog donjeg rublja Victoria's Secret i dalje je "na aparatima", ako je suditi po posljednjim podacima o prodaji koji su srušili burzovnu vrijednost vlasnika te robne marke, kompanije L Brands.

Kako prenose američki poslovni mediji, cijena dionica L Brandsa krajem tjedna srušila se u jednom trenutku za 12 posto dosegnuvši vrijednost od 17,6 dolara. Tako nisko L Brands na burzi nije bio od prosinca 2009. godine, podsjeća CNBC.

Glava iznad vode
U posljednjih godinu dana vrijednost dionica te kompanije stropoštala se za 42 posto. Uz Victoria's Secret kompanija još posjeduje i brend Bath & Body Works koji L Brandsu koliko-toliko drži glavu iznad vode. Naime, L Brands je u drugom tromjesečju zabilježio ukupne prihode od 2,9 milijardi dolara što je za 2,7 posto niže nego godinu ranije.

Ujedno, to je lošije i od očekivanja analitičara koji su prognozirali 2,95 milijardi dolara prihoda. Analitičare je razočarao i podatak o ukupnoj prodaji koji je jedan posto niži dok su oni prognozirali rast od 0,3 posto.

Pri tome je prodaja Victoria's Secreta pala šest posto dok je Bath & Body Works zabilježio rast od osam posto. Analitičari su pak očekivali da će Victoria's Secret oslabiti tek 3,9 posto, dok ih je Bath & Body pozitivno iznenadio jer su prognozirali 6,3 posto rasta.

Neprilagođena neto dobit za fiskalno drugo tromjesečje koje je završilo 3. kolovoza spustila se sa lanjskih 99 milijuna dolara ili 36 centi po dionici na 37,6 milijuna dolara što je 14 centi po dionici. Prilagođena dobit iznosi 24 centi po dionici, četiri centa bolje od očekivanja, prema podacima Refinitiva. 

Prvi zadatak
U izvješću je menadžment objavio kako mu je primarni zadatak poboljšanje izvedbe Victoria's Secreta. "L Brands i dalje vjeruje da su problemi Victoria's Secreta povezani s proizvodima, ali mi vjerujemo da su povezani s brendom u cjelini i konkurencijom što znači da su teški za rješavanje", napisao je i bilješci klijentima Randal Konik, analitičar Jefferiesa.

Dodao je i kako podatak o snižavanju marži pokazuje da je poslovanje Bath & Bodyja na vrhuncu. Kako bi promijenio imidž donjeg rublja samo za vitke žene, Victoria's Secret više neće emitirati svoju godišnju reviju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close