Povećanje proračunskih ulaganja u obrazovanje u razvijenim zapadnim državama nije rezultiralo ikakvim pozitivnim pomakom u znanju učenika, pokazali su rezultati PISA testova objavljeni u utorak.
S druge strane, najbolje rezultate pokazaju obrazovni sustavi azijskih država. Rezultati Programa za međunarodnu procjenu učenika pokazali su stagnaciju u izvedbi 15-godišnjaka u zemljama Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) iako su u proteklih 10 godina prosječna ulaganja u obrazovanje po učeniku porasla za 15 posto. Unutar OECD-a svaki četvrti učenik nije zadovoljio minimalne uvjete u matematičkoj pismenosti, a 12 posto nije zadovoljilo u čitalačkoj pismenosti. S druge strane, školarci u Kini, Singapuru i Tajvanu po pokazanom znanju nadmašili su svoje vršnjake sa Zapada.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu