Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Uvrstili Hrvatsku među 10 najbrže rastućih destinacija za luksuzna putovanja

Autor: Poslovni.hr/Hina
16. kolovoz 2018. u 14:27
Podijeli članak —
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Virtuoso je jedna od najznačajnijih organizacija u svijetu u području luksuznih putovanja

Američka organizacija za luksuzna putovanja Virtuoso bilježi porast potražnje od oko 28 posto za Hrvatskom koja je u njezinom godišnjem istraživanju uvrštena među prvih 10 najbrže rastućih destinacija, izvijestili su u četvrtak iz Glavnog ureda HTZ-a u povodu predstavljanja na "Virtuoso Travel Weeku" u Las Vegasu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Virtuoso je jedna od najznačajnijih organizacija u svijetu u području luksuznih putovanja te i ove godine za brojne partnere iz svijeta u svojoj mreži od 11. do 17. kolovoza održava jubilarni, 30. Virtuoso Travel Week, za koji iz Glavnog ureda HTZ-a (Hrvatska turističke zajednice) kažu da je jedno od najznačajnijih turističkih profesionalnih poslovnih događanja na američkom kontinentu.

Američka organizacija za luksuzna putovanja Virtuoso bilježi porast potražnje od oko 28 posto za Hrvatskom koja je u njezinom godišnjem istraživanju uvrštena među prvih 10 najbrže rastućih destinacija, izvijestili su u četvrtak iz Glavnog ureda HTZ-a u povodu predstavljanja na "Virtuoso Travel Weeku" u Las Vegasu.

Virtuoso je jedna od najznačajnijih organizacija u svijetu u području luksuznih putovanja te i ove godine za brojne partnere iz svijeta u svojoj mreži od 11. do 17. kolovoza održava jubilarni, 30. Virtuoso Travel Week, za koji iz Glavnog ureda HTZ-a (Hrvatska turističke zajednice) kažu da je jedno od najznačajnijih turističkih profesionalnih poslovnih događanja na američkom kontinentu.

Ove godine događaj je imao rekordnu posjećenost, s više od 6.000 sudionika-predstavnika najutjecajnijih turističkih subjekata specijaliziranih za luksuzna i "iskustvena" putovanja iz 100 zemalja, a među njima bili su i predstavnici HTZ-a te drugi iz hrvatskog turističkog sektora, koji su održali brojne sastanke s kolegama iz SAD-a, Kanade, Latinske Amerike, Australije i Novog Zelanda i upoznali ih s novostima u hrvatskoj turističkoj ponudi.

"SAD-a je izuzetno važno tržište za hrvatski turizam s kojeg na godišnjoj razini ostvarujemo visoke dvoznamenkaste stope rasta. Potencijali daljnjeg razvoja itekako postoje, te je strateški važno jačati promotivne aktivnosti i poziciju Hrvatske na tom velikom tržištu. Sigurno je da pozitivnim trendovima pridonosi i kvalitetna suradnja s velikim touroperatorima i udruženjima, poput mreže Virtuosa koja ima partnere i suradnike u više od 50 zemalja", izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Direktorica HTZ-a predstavništva u New Yorku Ina Rodin ističe da su udružene marketinške aktivnosti s Virtuosom jedan od ključnih prioriteta promocije Hrvatske na američkom tržištu.

"Popularnost i odličnu poziciju Hrvatske u SAD-u potvrđuje i porast potražnje unutar Virtuosove mreže, ali i to što je u njegovu godišnjem istraživanju uvrštena među top 10 destinacija u tri kategorije. Osim u kategoriji najbrže rastuće destinacije, među top 10 došla je i kao najpopularnija destinacija za tzv. millenials putnike te u kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije", kaže Rodin.

Dobre rezultate iz SAD-a potvrđuju i podaci u dosadašnjem dijelu godine tijekom kojeg je iz te zemlje u Hrvatsku stiglo 373 tisuće turista ili 23 posto više nego lani, dok je s gotovo 1,1 milijunom noćenja ostvaren porast od 18 posto. Sve to tržište SAD-a svrstava u najbrže rastuća emitivna tržišta za hrvatski turizam u ovoj godini.

Iz Glavnog ureda HTZ-a iznose i da je u mreži Virtuoso 17,5 tisuća turističkih savjetnika iz 50 zemalja te više od 1.700 partnera (hoteli i resorti, zrakoplovne i kompanije za krstarenja, turističke agencije i turističke zajednice) u segmentu luksuznih putovanja, a da Hrvatska osim HTZ-a u toj mreži ima još pet članova: Leonidas Travel DMC, Calvados Club, Fortuna Travel, Hotel Villa Dubrovnik i Boutique Hotel Alhambra iz sastava Lošinj Hotels&Villas.

Autor: Poslovni.hr/Hina
16. kolovoz 2018. u 14:27
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close