Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Unilever povećao prihod sladoledima

Autor: Poslovni dnevnik
15. listopad 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Paul Polman

Organska stopa rasta iznosila je pak 5,7 posto.

Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever izvijestio je jučer da su mu prihodi u trećem tromjesečju porasli, poduprti poboljšanjem u Kini u odnosu na slabu prošlu godinu, te dobrim rezultatom u Latinskoj Americi i snažnom prodajom sladoleda. Ako se uključi povoljan utjecaj valutnih tečajeva koji je rastu pridonio s 2,9 posto, prihodi su uvećani 9,4 posto, na 13,4 milijarde eura.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Organska stopa rasta iznosila je pak 5,7 posto, uz povećanje obujma prodaje za 4,1 posto a cijena za 1,5 posto. Na tržištima u nastajanju kompanija je zabilježila organsku stopu rasta od 8,4 posto, uz rast obujma prodaje od 4,8 posto i povećanje cijena za 3,5 posto. Iz Unilevera poručuju da je potražnja za njihovim proizvodima još uvijek krhka a obujam prodaje skroman.

Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever izvijestio je jučer da su mu prihodi u trećem tromjesečju porasli, poduprti poboljšanjem u Kini u odnosu na slabu prošlu godinu, te dobrim rezultatom u Latinskoj Americi i snažnom prodajom sladoleda. Ako se uključi povoljan utjecaj valutnih tečajeva koji je rastu pridonio s 2,9 posto, prihodi su uvećani 9,4 posto, na 13,4 milijarde eura.

Organska stopa rasta iznosila je pak 5,7 posto, uz povećanje obujma prodaje za 4,1 posto a cijena za 1,5 posto. Na tržištima u nastajanju kompanija je zabilježila organsku stopu rasta od 8,4 posto, uz rast obujma prodaje od 4,8 posto i povećanje cijena za 3,5 posto. Iz Unilevera poručuju da je potražnja za njihovim proizvodima još uvijek krhka a obujam prodaje skroman.

Mnoga tržišta u nastajanju i dalje su slaba zbog pada vrijednosti domaćih valuta koji povećava troškove života i smanjuje raspoloživi dohodak. Među pojedinim regijama, Unilever je zabilježio brži rast u skupini tržišta koja uključuje Aziju i Afriku, Bliski istok i Tursku, te Rusiju, Ukrajinu i Bjelorusiju, ponajprije zahvaljujući povećanom obujmu prodaje. U Kini rast je bio dvoznamenkast zbog niske bazee u isto razdoblju lani. 

Autor: Poslovni dnevnik
15. listopad 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close