Goleme vreće s rižom? Ovdje. Role toaletnog papira? Ovdje. Originalni Matisse? Također ovdje. Internetski kupci veleprodajnog lanca Costco u posljednje vrijeme mogli su košaricu popuniti umjetničkim djelima kao što je litografija Andyja Warhola po cijeni od 1349,99 dolara, litografija Marca Chagalla po cijeni od 1199,99 dolara i uokvirena litografija Herija Matissa za 829,99 dolara.
Naime, ova je trgovina-skladište odnedavna u kategoriji "Dom i sezonske potrepštine" na svojoj internetskoj stranici počela nuditi i umjetnička djela, odmah uz uobičajene namirnice i kućanske potrepštine, obično u velikim količinama. Greg Moors, trgovac umjetninama iz San Francisca koji opskrbljuje Costco umjetninama, kaže da ga je na taj potez ponukala njegova vizija umjetnosti dostupne svima. Većini vlasnika galerija i internetskih trgovaca umjetninama "posao je važniji od kupca", rekao je za The Times. No uz poznato ime kao što je Costco "kupac postaje važniji od posla". Nerijetko ekskluzivno i skupo tržište umjetninama možda se na ovaj način počinje malo više otvarati prema kupcima te širiti dohvat prema masovnom tržištu kako umjetnost postaje dio svakodnevnice. Artify je tako u Kaliforniji počeo nuditi pretplatu, pa klijenti mogu za mjesečnu naknadu iznajmiti automobil kojega je oslikao neki lokalni umjetnik. I Artsicle je novo internetsko poduzeće koje po povoljnoj cijeni iznajmljuje umjetnička djela te time zadovoljava potrebe novopečenih kolekcionara sa skromnim budžetima. "Galerije su jasno dale do znanja da ih ne zanima mladi kupac s budžetom od tisuću dolara", za The Times je izjavio Alex Tryon (26), osnivač Artsiclea.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu