Facebook je objavio da sa Uberom testira uslugu koja bi korisnicima omogućila naručivanje vozila putem Facebookove aplikacije Messenger bez napuštanja razgovora ili skidanja posebne aplikacije. Uber bi ovime dobio pristup milijunima korisnika, a Facebook priliku da zadovolji ambicije koje je postavio pred Messenger.
Messenger je, zahvaljujući Facebookovim nastojanjima da ga učine što privlačnijim, u posljednjih godinu i pol udvostručio broj korisnika te sada više od 700 milijuna ljudi putem aplikacije može komunicirati s drugima, upućivati i glasovne poruke te vršiti plaćanja. Partnerstvo s Uberom donijet će Facebooku pristup podacima o plaćanjima ili kreditnim karticama koji bi se mogli pohraniti i koristiti u poticanju na kupovanje unutar aplikacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu