Nacrt Koncesijskog akta i ugovora za aerodrome, koje je u suradnji s IFC-om pripremilo crnogorsko Ministarstvo prometa i pomorstva (MSP), ne osigurava modernizaciju i proširenje kapaciteta u Tivtu kakvi su potrebni i predviđeni Master planom razvoja Aerodroma Crne Gore (ACG) i Državnom studijom lokacije (DSL) – Sektor 24 Aerodrom Tivat, slažu se izvori Vijesti bliski upravi zračne luke u Tivtu.
Javna rasprava o nacrtima koncesijskih dokumenata završena je u ponedjeljak. U Nacrtu koncesijskog akta nisu navedene niti pobrojane obveze budućeg koncesionara aerodroma o ulaganju u modernizaciju postojećih i izgradnju novih kapaciteta u Tivtu i Podgorici, navode Vijesti. Tako je Prilog 12 Koncesijskog ugovora ostavljen potpuno prazan i na volju budućem koncesionaru da ga popuni u skladu s vlastitim projekcijama, a ne s onim što su objektivne potrebe Crne Gore. U aktu nema ni naznake rješavanja problema nepostojanje rulne staze tj. male propusnosti uzletno-sletne staze.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu