Tijekom sivog mjeseca siječnja mnogi će se počastiti kako bi si uljepšali tmurne dane. To pokazuje drugi po redu godišnji MasterCard Treat Index koji otkriva da su Europljani sve spremniji trošiti kako bi se oraspoložili: 42% ispitanika kaže kako će potrošiti na sebe ne bi li se oraspoložilo, u odnosu na 33% prošle godine. Međutim, dok je za većinu ispitanika cijena ugode nebitna, kada govorimo o visokim troškovima, za njih su većinom zaslužni muškarci.
Anketiranjem više od 15.000 ljudi u 17 država, istraživanje kompanije MasterCard pokazalo je da oba spola cijene moć ugađanja samima sebi, ali suprotno popularnom uvjerenju, muškarci će vjerojatno više potrošiti od žena. Skoro jedan od pet muškaraca (18%) potrošit će više od 100 eura, dok će isti taj iznos potrošiti samo jedna od deset žena (8%). To znači da si muškarci češće ugađaju i pritom troše dvostruko više novaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu