TUI Travel, najveći svjetski turoperater poručio je kako već ima ohrabrujuće rezultate rezervacija za iduće ljeto.
Iz Uprave kompanije su to poručili nakon što su se pohvalili kako prodaja skupljih prazničnih aranžmana rezultirala ratom godišnje dobiti od 13 posto, što je bolje od već ranije poboljšanih prognoza. Britanka kompanija, vlasnik brendova Thomson i First Choice Holidays, objavila je kako je ove godine ostvarila operativnu dobit od 555 milijuna funti u poslovnoj godini koja je završila urujnu. Istodobno su prihodi porasli za četiri posto. Rast dobiti od 13 posto, koji je kompanija ostvarila bolji je od ranije prognoziranih 11 posto, koje je Uprava prognozirala u rujnu, kada je snažna potražnja za zimskim turističkim aranžmanima rezultirala revizijom očekivane dobiti naviše, s u kolovozu prognoziranih 10 posto rasta. "Poslovanje i dalje osigurava održivi rast kroz naše jedinstvene aranžmane i veću on-line prodaju. Sve to će omogučiti pružanje dodane vrijednosti i našim korisnicima, ali i našim dioničarima", poručio je jučer predsjednik Uprave kompanije Peter Long.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu