Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Trgovci u UK strahuju od njemačke invazije

Autor: Poslovni dnevnik
24. studeni 2014. u 21:58
Podijeli članak —
Pd

Britanska velika četvorka supermarketa Sainsbury’s, Asda, Morrisons i Tesco gube bitku za klijente od jeftinijih njemačkih lanaca Aldija i Lidla

Britanska velika četvorka supermarketa Sainsbury’s, Asda, Morrisons i Tesco gube bitku za klijente od jeftinijih njemačkih lanaca Aldija i Lidla. Kako piše Independent, po prvi put u posljednjih 20 godina zabilježen je pad prodaje u supermarketima u 12- tjednom razdoblju u odnosu na prošlu godinu, a da ukupni pad bude samo 0,2 posto pobrinuli su se Aldi i Lidl koji su zabiležili značajan rast. Tesco, koji ovih dana ima i sudskih problema, zabilježio je pad prodaje od 3,7 posto, dok su Morrisons i Sainsbury’s pali za 3,3 i 2,5 posto. Najveći dio mušterija oteli su im jeftiniji lanci, pa je Morrisons priopćio da će „uskoro imati iste cijene kao Aldi i Lidl“. Aldi je povećao prodaju za impresivnih 25,5 posto, a Lidl za solidnih 16,8 odsto. Analitičari kažu da je u zadnja tri mjeseca svaki drugi britanski potrošač posjetio trgovinu  jednog od ta dva lanca. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Britanska velika četvorka supermarketa Sainsbury’s, Asda, Morrisons i Tesco gube bitku za klijente od jeftinijih njemačkih lanaca Aldija i Lidla. Kako piše Independent, po prvi put u posljednjih 20 godina zabilježen je pad prodaje u supermarketima u 12- tjednom razdoblju u odnosu na prošlu godinu, a da ukupni pad bude samo 0,2 posto pobrinuli su se Aldi i Lidl koji su zabiležili značajan rast. Tesco, koji ovih dana ima i sudskih problema, zabilježio je pad prodaje od 3,7 posto, dok su Morrisons i Sainsbury’s pali za 3,3 i 2,5 posto. Najveći dio mušterija oteli su im jeftiniji lanci, pa je Morrisons priopćio da će „uskoro imati iste cijene kao Aldi i Lidl“. Aldi je povećao prodaju za impresivnih 25,5 posto, a Lidl za solidnih 16,8 odsto. Analitičari kažu da je u zadnja tri mjeseca svaki drugi britanski potrošač posjetio trgovinu  jednog od ta dva lanca. 

Autor: Poslovni dnevnik
24. studeni 2014. u 21:58
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close