TikTok uveo tekstualne postove isti dan kada je Musk ‘ubio’ plavu pticu

Autor: Tanja Ivančić , 30. srpanj 2023. u 22:00
Vlasnik Twittera Elon Musk u želji za monetizacijom radi greške u koracima/Reuters

Kineska platforma postaje konkurencija Threadsu i Twitteru.

Threads, nova društvena mreža koju je izbacila Meta, koja u svom sastavu ima Facebook i Instagram, izgubila je od spektakularnog lansiranja više od polovice svojih novih korisnika, izvijestio je Mark Zuckerberg svoje zaposlenike, ističući kako se sad mogu usmjeriti na zadržavanje korisnika.

“Očito, ako imate više od 100 milijuna prijavljenih ljudi, idealno bi bilo da svi oni ili čak polovica njih ostanu. Još nismo tu stigli”, prenosi Reuters. Zuckerberg je potom dodao da je “sve to normalno” te da očekuje da će se broj zadržanih korisnika povećavati usporedo s novim značajkama aplikacije koji uključuju verziju za stolna računala i funkciju pretraživanja.

Optimizam oko rezultata
Vijest je stigla netom nakon objavljenih poslovnih rezultata Mete koji su bili vrlo optimistični jer prognoziraju rast prihoda i povratak na stare staze nakon gubitaka uzrokovanih ulaganjima u metaverzum.

Threads je, podsjetimo, svojevrsna kopija Twittera, društvena mreža za razmjenu tekstualnih poruka. Nastala je i kao odgovor na Muskov Twitter i posrtaje njegove mreže. Korisnici Europske unije još uvijek ne mogu pristupiti Threadsu jer je Zuckerberg odlučio odgoditi lansiranje ne bi li se najprije uskladio s europskim zakonodavstvom.

Ono što ponajviše smeta Europljane jest veza Threadsa i Instagrama i nekontrolabilno dijeljenje podataka među tim mrežama. Kako veli Petar Tanta, direktor i suvlasnik u CTA komunikacija, europski korisnici nisu presudni za poslovanje Mete. “Odgađanje europskog lansiranja Meti nije od prevelike važnosti dokle god s drugim mrežama i dalje ubiru veliki kolač od oglašavanja jer su Facebook i Instagram i dalje neprikosnoveni oglašivački alati u EU i Hrvatskoj”.

Što se tiče Twittera, točnije novog imena X, Tanta smatra kako je to još jedan očekivani ali nepotreban potez osebujnog vlasnika Elona Muska koji očito, u želji da uvede veću monetizaciju mreže, radi greške u koracima.

“Ne vjerujem da će preimenovanjem Twittera polučiti financijski uspjeh. Zašto mijenjati konja koji pobjeđuje”, pita se Tanta. “Musk je preokrenuo tržište kada se radi o automobilima s Teslom, dobar je i kada se govori o SpaceX-u, no s Twitterom čini pogreške”, dodaje.

Vladari mreža
Istog dana kada je Musk ‘ubio’ plavu pticu, Tik Tok je omogućio izmjenu samo tekstualnih postova na svojoj aplikaciji. Naime, TikTok, u vlasništvu kineske tvrtke ByteDance, stekao je popularnost svojim kratkim videozapisima uz izvanredan algoritam koji korisnike dugo drži u aplikaciji.

Prema mišljenju Tante, aktualna usmjerenost prema tekstualnim postovima samo je značajka koju su vladari društvenih mreža dodali u svoje već popularne aplikacije. Ono što doista čini razliku na tržištu društvenih mreža jest njihova monetizacija.

S obzirom na trendove, TikTok bi uskoro mogao, nakon analize tekuće godine, postati vrlo vrijedna društvena mreža oglašivačima u Europi, kazuje Tanta. “Društvene mreže su trenutačno u fazi pauziranja, istrošile su inovacijske adute, te će proći još neko vrijeme dok nešto novo ne osvoji popularnost masa”, smatra Petar Tanta.

Komentirajte prvi

New Report

Close