Kada je u proljeće njemački lanac supermarketa Aldi otvorio novu trgovinu u gradu Hertenu na sjeverozapadu Njemačke, pokazao je kako će izgledati njegova nova strategija održavanja snažnih stopa rasta. No, baš kao i konkurent Lidl, Aldi i dalje sve “karte baca” na fizičke trgovine umjesto na internetsku trgovinu, a u tome i leži tajna globalnog uspjeha ta dva trgovca, piše britanski tjednik The Economist. Novi Aldijev supermarket mnogo je luksuzniji nego ostale trgovine tog lanca. Cilj je privući više kupaca iz srednje klase, a trgovina u Hertenu poslužit će kao prototip preuređenja ostalih trgovina u Europi i Americi.
Brzi rast
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Amazon prodaje hranu?
Članak ima dosta netočnosti. Nemoguće je da je marža Internet trgovaca samo 0,5% a običnih trgovaca 5% jer Internet trgovci ionako imaju niže troškove pa bi tako bili drastično jeftiniji od klasičnih trgovina pa bi svi kupovali tamo. Fizički je nemoguće da klasični trgovci imaju veće troškove i veću maržu a da budu povoljniji.
Drugo Aldi je uspješan samo zbog nižih cijena i to samo na odabranom asortimanu koji prodaje. Nema druge mudrosti. A to što otvaraju dalje trgovine pokazuje kako Nijemci nemaju kreativnosti niti sposobnosti da sagledaju budućnost. Oni u doba pojave benzinskih motora i dalje forsiraju izgradnju parnih strojeva. Siguran put u propast. Amazon će ih sve uništiti, kao što ih uništava u Americi a sve više i u Njemačkoj. Dugo su ga ignorirali a sada ga više ne mogu dostići.
Uključite se u raspravu