Iako je riječ o naizgled nespojivom, čokoladna se industrija usmjerila na proizvodnju čokolade otporne na toplinu koja pri tome ne gubi na okusu.
Za sektor opterećen visokim cijenama sirovina i godišnjim rastom od tek 0,6 posto ova bi se inovacija mogla pretvoriti u ključnu konkurentsku prednost. U čokoladu koja se topi u toplijim podnebljima poput Bliskog istoka ili tržištima u razvoju koja još ne posjeduju tehnologiju za pravilno skladištenje čokoladnih proizvoda, neki od vodećih svjetskih proizvođača ne vjeruju previše. Švicarski je Lindt skeptičan, ali najveći svjetski proizvođač Barry Callebaut smatra da ima rješenje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu