Prije nekoliko godina, strane kompanije otvaraju pozivne centre u Srbiji jer su doznale da postoji veliki broj obrazovanih ljudi sa znanjem stranih jezika.
U tu zemlju dolaze zbog jeftine radne snage, ali zaposleni u pozivnim centrima, njih nekoliko tisuća, zadovoljni su jer imaju iznadprosječne zarade, javlja TV N1. Ipak, stručne analize pokazuju da iz pozivnih centara svakih 12 mjeseci odlazi oko 80% zaposlenih, a dolaze novi ljudi. "Zaposleni mogu dosta naučiti o elektronskom poslovanju, poslovanju IT industrije i kako komunicirati s različitim kulturama", kaže Aleksandra Šurkalović, menadžer operacija u kompaniji Sitel.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu