U Srbiji postoji otvoreni strah od potencijalnog Agrokorovog preuzimanja Mercatora, koji pokriva gotovo 20 posto srpskog maloprodajnog tržišta.
Naime procjenjuje se kako bi se tom akvizicijom smanjila konkurentnost na maloprodajnom tržištu, što bi moglo dovesti do rasta cijena za koje se i sada smatra da su previsoke u odnosu na zemlje okruženja i na platnu sposobnost stanovništva. Spajanjem Mercatora i Idee novi trgovački lanac pokrivao bi oko 35 posto maloprodajnog tržišta.Kupnjom Mercatora, Agrokor, koji je vlasnik srpskog trgovačkog lanca Idea, bi s belgijskom kućom Delhaize, koja je od Delte Miroslava Miškovića kupila maloprodajni lanac Maxi, pokrivao 67 posto srpskog maloprodajnog tržišta. Time bi, prema ocjeni društava za zaštitu potrošača, nastala realna opasnost da dva glavna igrača mogu diktirali uvjete prodaje, što bi išlo u njihovu korist, a na štetu građana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Agrokor osavremenjuje sanitarne tehnologije obrade namirnica:
http://ideamislinavas.blogspot.com/
Uključite se u raspravu