Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Sony najavio 25 puta veću dobit do 2018.

Autor: Tomislav Pili
18. veljača 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Izvršni direktor Kazuo Hirai/Reuters

Astronomski skok dobiti donijet će foto-senzori i videoigre.

Vrlo ambiciozan plan predstavila je japanska korporacija Sony. Oslanjajući se na profitabilnije foto-senzore, videoigre te filmove i glazbu, kompanija do 2018. namjerava objaviti operativnu dobit od najmanje 500 milijardi jena (4,2 milijardi dolara) ili 25 puta više od sadašnjih 20 milijardi jena.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Novu strategiju predstavio je u srijedu u Tokiju izvršni direktor Kazuo Hirai, ali u njoj nije naznačio potpuni izlazak Sonya iz segmenta potrošačke elektronike, poput televizora i pametnih telefona. Ipak, izlazak iz tog segmenta nije isključen. Podsjetimo, upravo je potrošačka elektronika kompaniju proteklih godina gotovo upropastila jer se našla pod snažnim pritiskom konkurencije, poput Samsunga i Applea. Hirai je izjavio kako se prvi srednjoročni plan odnosi na reformiranje kompanije, a od sljedeće poslovne godine slijedi drugi, a to je stvaranje profita i investiranje u rast.

Vrlo ambiciozan plan predstavila je japanska korporacija Sony. Oslanjajući se na profitabilnije foto-senzore, videoigre te filmove i glazbu, kompanija do 2018. namjerava objaviti operativnu dobit od najmanje 500 milijardi jena (4,2 milijardi dolara) ili 25 puta više od sadašnjih 20 milijardi jena.

Novu strategiju predstavio je u srijedu u Tokiju izvršni direktor Kazuo Hirai, ali u njoj nije naznačio potpuni izlazak Sonya iz segmenta potrošačke elektronike, poput televizora i pametnih telefona. Ipak, izlazak iz tog segmenta nije isključen. Podsjetimo, upravo je potrošačka elektronika kompaniju proteklih godina gotovo upropastila jer se našla pod snažnim pritiskom konkurencije, poput Samsunga i Applea. Hirai je izjavio kako se prvi srednjoročni plan odnosi na reformiranje kompanije, a od sljedeće poslovne godine slijedi drugi, a to je stvaranje profita i investiranje u rast.

Do sada su investitori vjerovali Hiraiju. Tijekom zadnjih godinu dana dionica je porasla 80 posto zbog učinaka restrukturiranja kompanije pod njegovom palicom. Na čelo je došao u travnju 2012. godine, a proces je ubrzan nakon što je 2013. doveo Kenichiro Yoshidu za financijskog direktora. Hirai je na predstavljanju nove strategije rekao i da Sony želi dati svojim podružnicama veću autonomiju u odlučivanju kako bi potaknuo rast korporacije.

Autor: Tomislav Pili
18. veljača 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close