Vrlo ambiciozan plan predstavila je japanska korporacija Sony. Oslanjajući se na profitabilnije foto-senzore, videoigre te filmove i glazbu, kompanija do 2018. namjerava objaviti operativnu dobit od najmanje 500 milijardi jena (4,2 milijardi dolara) ili 25 puta više od sadašnjih 20 milijardi jena.
Novu strategiju predstavio je u srijedu u Tokiju izvršni direktor Kazuo Hirai, ali u njoj nije naznačio potpuni izlazak Sonya iz segmenta potrošačke elektronike, poput televizora i pametnih telefona. Ipak, izlazak iz tog segmenta nije isključen. Podsjetimo, upravo je potrošačka elektronika kompaniju proteklih godina gotovo upropastila jer se našla pod snažnim pritiskom konkurencije, poput Samsunga i Applea. Hirai je izjavio kako se prvi srednjoročni plan odnosi na reformiranje kompanije, a od sljedeće poslovne godine slijedi drugi, a to je stvaranje profita i investiranje u rast.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu