Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Slovenski distributeri smatraju povećanje prodaje auta u 2013. statističkim prividom

Autor: Poslovni.hr/Hina
14. siječanj 2014. u 08:16
Podijeli članak —
Slavko Midzor/PIXSELL

Prodaja novih osobnih automobila u Sloveniji se od 2008. godine smanjila za četvrtinu, pa začuđuje podatak da je u prošloj godini službeno prodano skoro 51.000 novih vozila, 4,6 posto više nego prethodne godine.

Distributeri tvrde da kriza prodaje nije završena jer se lanjski podatak zapravo odnosi na nove automobile s prvom slovenskom registracijom.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dobri statistički podaci o prodaji zasluga su u prvom redu činjenice da automobile u Sloveniji kupuju stranci zbog nižih prodajnih cijena, a odmah nakon jednodnevne slovenske registracije vozila "izvoze", pa službena statistika ne odražava pravo stanje.

Distributeri tvrde da kriza prodaje nije završena jer se lanjski podatak zapravo odnosi na nove automobile s prvom slovenskom registracijom.

Dobri statistički podaci o prodaji zasluga su u prvom redu činjenice da automobile u Sloveniji kupuju stranci zbog nižih prodajnih cijena, a odmah nakon jednodnevne slovenske registracije vozila "izvoze", pa službena statistika ne odražava pravo stanje.

Prema nekim podacima 30 posto prvih registracija automobila u Sloveniji rade stranci. Prema podacima autodistributera, najprodavaniji su i dalje Renaultovi modeli koji zajedno s Volkswagenomn čine više od petine prodaje, a nakon njih slijede vozila marki Peugeot, Škoda, Opel, Citroen i Kia.

Autor: Poslovni.hr/Hina
14. siječanj 2014. u 08:16
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close