Međugorje je izuzetno popularna turistička destinacija koju godišnje posjeti više od milijun turista, na čemu zarađuju domaći hotelijeri i turističke agencije, ali su i pojedine turističke agencije iz Slovenije pronašle način kako zaraditi na vjerskom turizmu u Hercegovini. One u BiH dovode turiste katoličke vjeroispovijesti iz Južne Koreje i Indije, a posjet BiH prodaju u aranžmanu koji uključuje i posjete ostalim zemljama u regiji, potvrdio je za Faktor predsjednik Udruženja za turizam pri Gospodarskoj komori FBiH Stjepan Primorac, koji je također vlasnik hotela u Čitluku.
“Slovenci turiste iz Južne Koreje i Indije prvo dovedu na jedan dan u Sarajevo, a nakon toga idu u Međugorje. Rijetko koja BiH turistička agencija tako privlači turiste”, objašnjava Primorac.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Svi će pomalo zarađivat na Međugorju[/url], al još uvijek stoji činjenica da pola turista nije ni prijavljeno…
Uključite se u raspravu