Iako se radi o segmentu turizma koji jako brzo raste, glamping se i dalje definira tek kao luksuzni kamping, bez posebnih pravila i kategorizacije, zbog čega na tržištu vlada kaos, kažu stručnjaci.
Svatko se može nazvati glampingom i tako oglašavati, a korisnici najčešće ne znaju što mogu očekivati. S ciljem da naprave reda na tržištu, prvu kategorizaciju glampinga kroz projekt i brend World of Glamping napravili su Slovenci, predstavivši projekt na prošlotjednom prvom međunarodnom Global Glamping Summitu u Denveru u Americi. Radi se o ekipi slovenskog developera GlamPro koja je projekt osmislila u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom, slovenskim Ministarstvom gospodarstva i tehnologije i udruženjem AIRTH (Udruženje inovatora i istraživača u turizmu i ugostiteljstvu).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu