Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Slikovna upozorenja ne odbijaju mlade pušače

Autor: Agencija VLM
05. rujan 2013. u 09:10
Podijeli članak —
Thinkstock

Fotografije imaju veći utjecaj na nepušače i one koji eksperimentiraju s cigaretama.

Slikovna upozorenja na kutijama cigareta koja prikazuju opasnosti pušenja ostavljaju mali utjecaj na mlade pušače, pokazalo je istraživanje škotskog Sveučilišta u Sterlingu, prenosi BBC. Utvrđeno je da slikovna upozorenja, koja su u Velikoj Britaniji uvedena 2008. godine, gotovo da i nemaju utjecaj na pušače od 11 do 16 godina starosti. Međutim, imaju utjecaj na nepušače i one koji eksperimentiraju s cigaretama.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U istraživanju je sudjelovalo 2800 djece koja su prvo gledala na tekstovna upozorenja, a potom na slikovna. Iako je s fotografijama došlo i do porasta udjela pušača koji su smatrali da bi ih takva upozorenja mogla odvratiti od pušenja, porast je bio jako mali, s 13 na 14 posto.

Slikovna upozorenja na kutijama cigareta koja prikazuju opasnosti pušenja ostavljaju mali utjecaj na mlade pušače, pokazalo je istraživanje škotskog Sveučilišta u Sterlingu, prenosi BBC. Utvrđeno je da slikovna upozorenja, koja su u Velikoj Britaniji uvedena 2008. godine, gotovo da i nemaju utjecaj na pušače od 11 do 16 godina starosti. Međutim, imaju utjecaj na nepušače i one koji eksperimentiraju s cigaretama.

U istraživanju je sudjelovalo 2800 djece koja su prvo gledala na tekstovna upozorenja, a potom na slikovna. Iako je s fotografijama došlo i do porasta udjela pušača koji su smatrali da bi ih takva upozorenja mogla odvratiti od pušenja, porast je bio jako mali, s 13 na 14 posto.

Autor: Agencija VLM
05. rujan 2013. u 09:10
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close