Nakon što im je prvo srezao plaće, japanski Sharp dosjetio se da bi radnici mogli potaknuti prodaju posrnulog elektroničkog diva.
Kompanija je zatražila od zaposlenika da u sljedeća tri mjeseca kupuju njezine proizvode. Postavljena je i kvota koja se mora potrošiti. Najviši menadžment mora do kraja siječnja potrošiti 200.000 jena (1622 dolara), srednji menadžment upola manje, a niže pozicije malo više od 400 dolara na Sharpove televizore, perilice ili druge uređaje. Priču o ovoj neobičnoj taktici za poticanje prodaje objavio je japanski list Yomiuru, a kompanija je potvrdila navode.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu