Koliko je tanka granica između zaigranog marketinga i drskog varanja potrošača, trenutno se raspravlja u slučaju jednog sendviča iz Burger Kinga.
Američki sudac Okružnog suda na Floridi odbio je zahtjev proizvođača brze hrane da odbaci tužbu u kojoj se tvrdi da je varao kupce prikazujući sendvič Whopper većim nego što zapravo jest. Da uvreda bude veća, u engleskom jeziku ‘whopper’ u neformalno znači nešto neuobičajeno veliko pa se može razumjeti da su gladni kupci odlučili pravdu istjerati na sudu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu