Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Sarajevo-Mostar u proljeće 2018.

Autor: Poslovni dnevnik
16. veljača 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Prema projekcijama iz Autocesta FBiH prometnica će stajati oko 550 mil. eura/ M. M./PIXSELL

Autocesta na dijelu Koridora 5C.

Radovi na najtežoj dionici autoceste na dijelu Koridora 5C koji prolazi kroz Bosnu i Hercegovinu između Sarajeva i Mostara trebali bi početi u proljeće 2018. godine, najavili su iz uprave Javnog poduzeća Autoceste Federacije BiH. U priopćenju se navodi kako su se, nakon prošlotjednog usvajanja izmjena prostornog plana u parlamentu Federacije BiH, stekle sve pretpostavke za gradnju nešto manje od četrdeset kilometara dionice koja podrazumijeva tunel kroz planinu Prenj, te nastavak autoceste prema Mostaru, uključujući zaobilaznicu od sjevera prema jugu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Riječ je o izmjenama ranijih projekata koji su predviđali trasu dužu za osamnaest kilometara, ali i cijeli niz mostova i vijadukata uz kanjon Neretve, koji bi izvedbu radova učinili znatno skupljom.

Radovi na najtežoj dionici autoceste na dijelu Koridora 5C koji prolazi kroz Bosnu i Hercegovinu između Sarajeva i Mostara trebali bi početi u proljeće 2018. godine, najavili su iz uprave Javnog poduzeća Autoceste Federacije BiH. U priopćenju se navodi kako su se, nakon prošlotjednog usvajanja izmjena prostornog plana u parlamentu Federacije BiH, stekle sve pretpostavke za gradnju nešto manje od četrdeset kilometara dionice koja podrazumijeva tunel kroz planinu Prenj, te nastavak autoceste prema Mostaru, uključujući zaobilaznicu od sjevera prema jugu.

Riječ je o izmjenama ranijih projekata koji su predviđali trasu dužu za osamnaest kilometara, ali i cijeli niz mostova i vijadukata uz kanjon Neretve, koji bi izvedbu radova učinili znatno skupljom.

Prema sadašnjim projekcijama iz Autocesta FBiH, spajanje s Mostarom već izgrađene dionice autoceste, koja iz pravca Zenice završava kod Tarčina, 20-tak kilometara južno od Sarajeva, stajalo bi oko 550 milijuna eura, što je za oko 250 do 300 milijuna eura jeftinije od ranijeg projekta. Novi pristup podrazumijeva kombinirano financiranje gradnje iz domaćih i inozemnih izvora kroz kredite. BiH je na trasi koridora 5C, koji povezuje Budimpeštu i Ploče, izgradila oko 130 od ukupno 330 kilometara autoceste. 

Autor: Poslovni dnevnik
16. veljača 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close