Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Sa skupocjenom tvornicom Volvo kreće u boj s Nijemcima

Autor: Tomislav Pili
30. ožujak 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Iz tvornice bi 2018. trebalo izlaziti 120.000 automobila godišnje/REUTERS

Iako je još 2004. prodavao u SAD-u 140.000 auta, uspon BMW-a, Mercedesa i Audija doveli su pada udjela Volva na lanjskih 56.000 vozila.

Švedski Volvo kreće u gradnju svoje prve tvornice u SAD-u ne bi li obnovio svoj tržišni udjel na američkom tržištu koji su načeli njemački proizvođači.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi
 

Samuelsson

Tvornica u SAD-u odražava želju za ponovnom izgradnjom brenda

Ponos švedske autoindustrije – sada u vlasništvu kineskog Geelya – u ponedjeljak je objavio da će u izgradnju pogona uložiti oko 500 milijuna dolara. Prema riječima izvršnog direktora Hakana Samuelssona, Volvo je u uznapredovalim pregovorima s predstavnicima nekoliko američkih saveznih država. Konačna odluka o lokaciji nove tvornice bit će objavljena kroz 10-ak dana, dodao je Samuelsson, a prenosi Reuters. Proizvodnja u prvoj američkoj tvornici ovog proizvođača s kapacitetom od 120.000 vozila godišnje trebala bi započeti 2018. godine.

Švedski Volvo kreće u gradnju svoje prve tvornice u SAD-u ne bi li obnovio svoj tržišni udjel na američkom tržištu koji su načeli njemački proizvođači.

 

Samuelsson

Tvornica u SAD-u odražava želju za ponovnom izgradnjom brenda

Ponos švedske autoindustrije – sada u vlasništvu kineskog Geelya – u ponedjeljak je objavio da će u izgradnju pogona uložiti oko 500 milijuna dolara. Prema riječima izvršnog direktora Hakana Samuelssona, Volvo je u uznapredovalim pregovorima s predstavnicima nekoliko američkih saveznih država. Konačna odluka o lokaciji nove tvornice bit će objavljena kroz 10-ak dana, dodao je Samuelsson, a prenosi Reuters. Proizvodnja u prvoj američkoj tvornici ovog proizvođača s kapacitetom od 120.000 vozila godišnje trebala bi započeti 2018. godine.

Tvornica će opskrbljivati, uz američko, i ostala izvozna tržišta. Gradnja tvornice u SAD-u odražava želju kompanije da opet izgradi svoj brend, dodao je Samuelsson. Naime, dok je lani globalna prodaja Volva porasla devet posto na 466.000 automobila, prodaja u Americi pala je dodatnih osam posto, na 56.000 vozila. Još 2004. Volvo je prodavao 140.000 auta na američkom tržištu, ali su mu njemački brendovi – BMW, Mercedes i Audi – uzeli tijekom godina značajan dio kolača. 

Autor: Tomislav Pili
30. ožujak 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close