Ryanair otvara pet novih baza u Španjolskoj

Autor: Poslovni dnevnik , 24. siječanj 2024. u 05:10
Michael O’Leary, čelnik niskobudžetnog avioprijevoznika/Reuters

Cilj je grupe povećati putnički promet prema Španjolskoj s prognoziranih 55 milijuna u ovoj godini na 77 milijuna.

Irska niskobudžetna zrakoplovna kompanija Ryanair želi otvoriti pet novih baza u Španjolskoj i povećati broj putnika do kraja desetljeća za 40 posto, izjavio je izvršni direktor najveće članice grupe Ryanair DAC.

Cilj je grupe povećati putnički promet prema Španjolskoj s prognoziranih 55 milijuna u ovoj godini na 77 milijuna, rekao je Eddie Wilson u ponedjeljak, upozorivši da su uvjet za ostvarivanje tog cilja konkurentne pristojbe španjolskih zračnih luka.

Prošli četvrtak španjolski ministar prometa Oscar Puente rekao je da je 4,09-postotno povećanje naknada operatora zračne luke Aena od ožujka “gotova stvar”, naglasivši da će još uvijek biti niže nego u pretpandemijskom razdoblju. Wilson je pak izjavio da je Ryanair odlučio ulagati u Španjolsku jer su trebale biti podignute tek 2026/2027. godine.

“Odluka o (podizanju) naknada za četiri posto treba, po našem miljenju, biti poništena, potrebni su poticaji u španjolskim regijama, to bi podiglo broj turista tijekom svih 12 mjeseci u godini, ne samo na plažama ili na obali”, dodao je Wilson.

Izvršni direktor grupe Michael O’Leary sastao se 12. siječnja sa španjolskim premijerom Pedrom Sanchezom, obećavši u sljedećih sedam godina pet milijardi eura ulaganja, piše Reuters. O’Leary je također rekao da bi Ryanair bio zainteresiran za stjecanje slotova u talijanskim zračnim lukama budući da ITA Airways udružuje snage s Lufthansom.

Govoreći na tiskovnoj konferenciji u Rimu, O’Leary je rekao da Ryanair, najveći zračni operater u Italiji, smatra da treba osloboditi slotove u rimskoj zračnoj luci Fiumicino te zračnim lukama Malpensa i Linate u Milanu.

“Tamo gdje ITA ne raste, umjesto toga će rasti Ryanair”, dodao je O’Leary. Lufthansa želi steći 41 posto udjela u ITA-i za 325 milijuna eura, ali dogovoru zeleno svjetlo tek trebaju dati europski regulatori.

Komentirajte prvi

New Report

Close