Rihanna drži Pumi glavu iznad vode, Adidas u naletu

Autor: Tomislav Pili , 09. studeni 2015. u 16:18
Rihanna je od ožujka Pumina kreativna direktorica

Pumina prodaja u trećem je tromjesečju usporila, no odjel ženske obuće pod vodstvom pop-zvijezde svijetla je točka u poslovanju.

Njemački proizvođač sportske opreme Puma izrazito je zadovoljan svojim odjelom ženske obuće i odjeće koji je pod kreativnom paskom Rihanne, pop-zvijezde podrijetlom s Bahama.

Kompanija je u petak objavila kako je optimistična u vezi izvedbe tog odjela. "Općenito vidimo vrlo povoljan razvoj u našem poslovanju sa ženskom robom i u narednom razdoblju još ćemo se više fokusirati na ženske potrošače", izjavio je prvi čovjek Pume Bjorn Gulden. Zadovoljstvo menadžmenta ima utemeljenje u prodajnim rezultatima. Prvi kontigent tenisica "Creeper", modela čiji je dizajn nadzirala Rihanna nakon što je u ožujku preuzela poziciju kreativne direktorice, "planuo" je u trgovinama u svega nekoliko sati, objavila je kompanija.

 

914milijuna

eura iznosila je prodaja Pume u trećem kvartalu

S obzirom na objavljene rezultate u petak, slobodno se može reći kako je ženska obuća i odjeća svijetla točka u Puminu poslovanju. Neto dobit u trećem tromjesečju srezana je za 31 posto na 20 milijuna eura unatoč rastu prodaje od tri posto na 914 milijuna eura. Smanjenju dobiti kumovale su tečajne razlike, odnosno jaki dolar. Ipak, rast prodaje u trećem tromjesečju značajno je usporio jer je u prijašnjem kvartalu iznosio gotovo osam posto. Analitičari su procjenjivali kako će Puma objaviti dobit od 23 milijuna eura te prodaju od 918 milijuna eura. No, u žene se – osim Pume – u budućnosti uzda i Nike, najveći svjetski proizvođač sportske opreme.

Američki je div prošlog mjeseca priopćio kako očekuje da će do 2020. udvostručiti prodaju ženske robe, a udjel tog segmenta u ukupnoj prodaji porastao bi s 19 na 22 posto. Ženska klijentela doprinijela je pak i odličnim rezultatima Nikeova ljuta rivala, Adidasa. Zbog čak 25 posto više prodaje u Sjevernoj Americi ukupna prodaja Adidasa u devet je mjeseci skočila za gotovo 17 posto na 12,7 milijardi eura. U Kini je pak prodaja uzletjela čak 42 posto. Zanimljivo, to bi značilo da se na kompanju ni najmanje nije odrazila korupcijska afera u svjetskoj nogometnoj organizaciji FIFA-i.  Naime, Adidas je jedan od najvećih FIFA-inih sponzora, ali se nije pridružio skupini sponzora koje je predvodila Visa, a koji su tražili odlazak predsjednika te organizacije, Seppa Blattera.  

Komentirajte prvi

New Report

Close