Koliko je tržište pelena za bebe lukrativno za proizvođače pokazuje i vijest o novom otvaranju fronte između dva najveća proizvođača, Procter&Gamblea (P&G) i Kimberly-Clarka.
Ugrožen sve većim tržišnim udjelom P&G-ovih "Pampersica" te cjenovno povoljnijeg brenda Luvs, Kimberly-Clark namjerava značajno povećati ulaganja u marketing i lansiranje novih proizvoda krećući tako u "rat pelenama" na sjevernoameričkom tržištu, kako taj potez nazivaju američki mediji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu