Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Qatar Airways kupio 10% udjela u IAG-u

Autor: Tomislav Pili
02. veljača 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Qatar ojačava mrežu linija

Udjel u vlasniku British Airwaysa i Iberije plaćen 1,7 mlrd. dolara.

London Katarska zrakoplovna kompanija Qatar Airways kupila je 10 posto udjela u International Consolidated Airlines Groupu (IAG), vlasniku British Airwaysa i Iberije, za 1,7 milijardi dolara.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kupnjom udjela zaljevska kompanija ojačat će pristup dvama glavnim IAG-ovim zračnim lukama, Londonu i Madridu te posredno ojačati i prekooceanske linije. Naime, British Airways ima razvijenu mrežu linija za Sjevernu Ameriku dok je španjolska Iberia "jaka" u linijama za Južnu i središnju Ameriku. No, ulazak Qatar Airwaysa u vlasničku strukturu donijet će benefite i za IAG kroz pristup linijama prema jugoistočnoj Aziji, Indiji i Bliskom istoku gdje arapska kompanija ima razvijenu mrežu.

London Katarska zrakoplovna kompanija Qatar Airways kupila je 10 posto udjela u International Consolidated Airlines Groupu (IAG), vlasniku British Airwaysa i Iberije, za 1,7 milijardi dolara.

Kupnjom udjela zaljevska kompanija ojačat će pristup dvama glavnim IAG-ovim zračnim lukama, Londonu i Madridu te posredno ojačati i prekooceanske linije. Naime, British Airways ima razvijenu mrežu linija za Sjevernu Ameriku dok je španjolska Iberia "jaka" u linijama za Južnu i središnju Ameriku. No, ulazak Qatar Airwaysa u vlasničku strukturu donijet će benefite i za IAG kroz pristup linijama prema jugoistočnoj Aziji, Indiji i Bliskom istoku gdje arapska kompanija ima razvijenu mrežu.

Ne treba zanemariti ni investitore koji stoje iz Qatar Airwaysa, a koji bi mogli pomoći u financiranju budućeg rasta IAG-a. Podsjetimo, najveći dioničar katarske kompanije je tamošnji državni investicijski fond. Qatar Airways je najavio kako je moguće da s vremenom poveća svoj udjel u IAG-u. No, tu bi mogao naići na prepreku u europskoj regulativi.

Autor: Tomislav Pili
02. veljača 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close