Makar je Savezni upravni sud raspravljao u prvom redu o zagađenosti grada Stuttgarta i pri čemu je „kao krajnju mjeru" dopustio mogućnost zabrane dizelskim vozilima, prvi grad koji uvodi zabranu je Hamburg, piše Deutsche Welle. I on već kronično premašuje zadane granice dušikovih oksida i sitne prašine tako da ponoći sa četvrtka na ovaj petak, 1. lipnja vozači starijih dizelskih vozila moraju izbjegavati određene dionice.
Kad kažemo „starijih", to je relativno: zabrana se odnosi na dizelska vozila koja zadovoljavaju u najboljem slučaju tek normu Euro 5 i kakva su mnogi proizvođači nudili kupcima sve do prije nekoliko godina. U pravilu, dizelska vozila koja imaju motore s ugrađenom tehnikom pročišćavanja ispuha urinom – tržišni naziv takvih vozila je obično „blue", „bluetec" ili slično – kategorizirana su u Euro 6 i za njih nema nikakvih ograničenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu