Hamdi Ulukaya turski je emigrant koji je 2005. godine u Grčkoj osnovao Chobani, nije niti sanjao da će njegova tvrtka postati globalno preznotnatljiv brend za koji će se otimati veliki Pepsi i Coca-Cola.
Naime, Chobani je samo nekoliko godina od osnutka zagospodario američkim tržištem s najprodavanijim grčkim tipom jogurta. Kako ovaj jogurta ima veći udio proteina od drugih vrsta, Ulukaya svoje proizvode promiče kao zdravu hranu, a danas u ovoj nekoć maloj kompaniji svoju priliku za opstanak na tržištu i zaustavljanje stagnacije vide Pepsi i Coca-Cola Company. Postoje špekulacije kako su Pepsi i Coca-Cola u pregovorima za investiranje u Chobani, a da bi ono moglo biti teško oko tri milijarde dolara, Reutersu su potvrdili anonimni izvori upoznati sa stvari.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu