Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prodaja u Japanu lansirala Hermes

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
21. srpanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Prodaja u Japanu ubrzala je uz rast od 15 posto

Prodaja u Japanu ubrzala je uz rast od 15 posto.

Hermesova je prodaja u drugom tromjesečju porasla 22 posto na 1,27 milijarde eura, čime je premašio i najpozitivnije procjene analitičara.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Proizvođač luksuzne robe najpoznatiji po torbama Birkin bolje rezultate može zahvaliti skoku na japanskom tržištu. Prodaja u Japanu ubrzala je uz rast od 15 posto. Analitičari tvrde da se iza Hermesova uspjeha krije činjenica kako nisu povisili cijene proizvoda, unatoč slabljenju jena. Vrijednost Hermesovih dionica porasla je za 1,1 posto, na preko 340 eura, čak i unatoč drugom problemu: slabljenju potražnje za luksuzom na velikom kineskom tržištu. Manje imućni kineski kupci skloni su kupovini u jeftinijem Japanu ili Europi.

Hermesova je prodaja u drugom tromjesečju porasla 22 posto na 1,27 milijarde eura, čime je premašio i najpozitivnije procjene analitičara.

Proizvođač luksuzne robe najpoznatiji po torbama Birkin bolje rezultate može zahvaliti skoku na japanskom tržištu. Prodaja u Japanu ubrzala je uz rast od 15 posto. Analitičari tvrde da se iza Hermesova uspjeha krije činjenica kako nisu povisili cijene proizvoda, unatoč slabljenju jena. Vrijednost Hermesovih dionica porasla je za 1,1 posto, na preko 340 eura, čak i unatoč drugom problemu: slabljenju potražnje za luksuzom na velikom kineskom tržištu. Manje imućni kineski kupci skloni su kupovini u jeftinijem Japanu ili Europi.

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
21. srpanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close