Prodaja pametnih telefona u Kini snažno je pala u 2022. godini, kliznuvši na najnižu razinu unatrag deset godina pod pritiskom pandemijskih ograničenja i usporavanja gospodarstva koji su prigušili potrošnju, pokazuju podaci tvrtki IDC i Canalys. Lani je u Kini isporučeno 286 milijuna pametnih telefona, za 13 posto manje nego u 2021., utvrdio je IDC, dodavši da je obujam prodaje najmanji od 2013.
Najviše pametnih telefona prodao je lani kineski tehnološki div Vivo, ali za četvrtinu manje nego u 2021., utvrdio je IDC. Njegov tržišni udio iznosio je 18,6 posto. Na drugom je mjestu Huaweijev brend Honor, koji je u 2022. isporučio nekih 34 posto više uređaja nego u 2021. Apple je sustigao Oppo s kojim dijeli treće mjesto. Američki div prodao je za 4,4 manje pametnih telefona nego u godini ranije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu