Iako bilježi dvoznamenkasti pad na godišnjoj razini za prvih devet mjeseci, prodaja automobila njemačkog BMW-a u trećem je tromjesečju uspjela zabilježiti povećanje.
Prodaja BMW-ovih automobila porasla je u trećem tromjesečju zahvaljujući snažnoj potražnji iz Kine i Europe koja je nadoknadila pad na američkom tržištu, pokazali su poslovni rezultati objavljeni u srijedu. Grupa okupljena oko bavarskog proizvođača automobila u trećem tromjesečju isporučila je ukupno 675.680 vozila, 8,6 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu