Na poddionici Suhodol-Tarčin autoceste Koridora 5C završeni su radovi na iskopu tunela Grab, koji je dug oko 400 metara.
Ovo je peti tunel na dionici Vlakovo-Tarčin na kojem su završeni radovi na bušenju, ranije su već probijeni tuneli Vis, 25. studeni, Gaj i Igman. Posebnost tunela Grab je u tome što – premda je riječ o relativno kratkom objektu – postoji značajna razlika u dužini tunelskih cijevi koja je nastala zbog konfiguracije terena. Tako je desna tunelska cijev duga oko 440 metara, a lijeva cijev je dužine blizu 400 metara, piše portal Klix.ba."Osobina ovog tunela je da prolazi oko 25 metara ispod željezničkog tunela.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu