Željeznice u susjednoj Bosni i Hercegovini imaju velikih problema s nepopunjenošću svojih kapaciteta.
I dok je putnički promet, koji je u pravilu "od nacionalnog interesa" i uobičajeno tržišno neprofitabilan u većini zemalja, u BiH muku muče s prijevozom tereta. Kako piše sarajevski dnevni list Oslobođenje, u tamošnjem željezničkom poduzeću su posebno nezadovoljni regulativom koja omogućuje da se naftni derivati, za razliku od gotovo svih zemalja Europe, uglavnom prevoze cestom, a ne željeznicom. Sarajevski mediji procjenjuju da se svaki dan na bosansko-hercegovačkim cestama nađe i više od 100 kamiona cisterni. Naravno, razlog za problematiziranje prijevoza goriva cestom nije samo u konkurenciji privatnog cestovnog i državnog željezničkog prijevoza, već prije svega u sigurnosti i ekološkoj zaštiti, ali i poreznoj evaziji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu